Photo Detail

B757-236


Author: Petr Volek
Date taken: 03/2005
Number of ratings: 0×
Number of views: 3910×

Description:

Ground support used for engine start-up :)




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Luky - unsigned guest (...70.130...)
2010-11-08 20:31

Dan: Pokud vim, tak všude najíždí most všude z levý strany, tudíž musí být vypnut levý motor! Věř mi, dělám to dnes a denně! A k letadlu se lidi ani technika (kromě připojování GPU) nesmí přiblížit dokud nezhasne antikolizní světlo, tzn. až když vypne oba motory

Dan (...195.175...)
2010-11-07 19:32

Luky: O:-) letadlo si najede, vypne dle zvyku nejdrive pravy motor, levym si vyrabi elektriku a marne ceka na zdroj z mostu... Obyvkle se v cizine nejdriv vypina pravy motor, protoze odtamtud se ocekava mozne "ohrozeni" lidi a techniky, kteri k letadlu pristupuji a prijizdi nejdrive.

Luky - unsigned guest (...70.130...)
2010-11-07 19:05

Dan: Klasicky to na většině stojánek (kromě 17-21) funguje tak, že letadlo najede na stojánku, vypne levý motor (elektřinu si vyrábí pravým), najede most, připojí se GPU, vypne pravý motor a může se pracovat :)

Dan (...195.175...)
2010-11-06 09:58

Luky: Ze by konecne pokrok dorazil do Prahy :-o ? To byly vzdycky uzasy posadek... mostar nechtel pripojit most, protoze bezel motor a posadka nevypinala motor, protoze cekala na GPU z mostu :-/

Luky - unsigned guest (...70.130...)
2010-11-06 09:12

Ouha: To máš částečně pravdu. Ale na některých stojánkách na LKPR (17-21) už je možné připoit GPU z mostu ještě před jeho přistavením, což výrazně urychluje práci na stojánce.

Ouha (...162.67...)
2010-11-04 20:47

Luky: No GPU je sice zajištěno kabely z nástupních mostů, ale ten se musí odpojit před odstavením mostu od letadla (zajímavé že třeba v Lyonu může být kabel z mostu připojen i když je most pryč a problém není v délce kabelu...:) takže stejně nutné přitáhnout GPU na oji (pokud zrovna není vestavěné na Avii;)

Luky - unsigned guest (...70.130...)
2010-11-04 19:36

Dneska už je to opravdu mnohem jednodušší a stačí jeden jetstarstér. GPU je většinou zajištěno kabely z nástupních mostů.

M.C. - unsigned guest (...246.127...)
2010-11-04 17:54

JS
Kdysi to tak bylo:-)
Jedno ASU(uvnitř APU TA-6 z IL-62) nenahodilo B-757 a tudíž bylo třeba dvou ASU.
Jeden GPU zase neutáhl současně ASU a letadlo.Mám to i prakticky vyzkoušený:-)
No a když je půlka těch cajků tahacích.....
Dneska už stačí jeden GPU a jeden ASU.

JS - unsigned guest (...58.97...)
2010-11-04 17:35

snad jen, ze tohle je dost takove krkolomne reseni. Pokud je k dispozici moderni technika, tak se to vsechno vejde do jednoho auta a odpada potreba dvou traktoru, dvou GPU, dvou ASU. Fotka je pet let stara, dost mozna, ze tomuhle vybaveni uz taky odzvonilo a je tam uz neco novejsiho.

M.C. - unsigned guest (...246.127...)
2010-11-04 16:36

MS743
Jenže tohle není o tom jestli má někdo řízení v krvi nebo ne,ale o tom,že se tam prostě muselo natahat a rozestavit.
Rozhodně to není nahodilost.
A k tvému sebevědomému vyjádření,že tě na silnici kdekoli na světě nic nepřekvapí,jen dodám,že ti přeju,abys nebyl brzo překvapenej a nebo nepřekvapil někoho jinýho;-)

19 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details