Photo Detail

YAK40LL


Author: Martin Cabejšek
Date taken: 06/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 4307×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



František Kaňka (...201.62...)
2011-08-06 20:27

Ne, byl tam dovezen na kamionu. Tuším, že pochází z Air Parku Zruč.

Jenda Benda - unsigned guest (...180.126...)
2011-07-29 22:46

A to na tomhle letišti sám přistál?

blm - unsigned guest (...102.182...)
2011-07-06 21:32

Tonda B. -Ve vajíčkách se přepravovaly i M601/nebo, se z nich dělaly bazénky/, spolu s plamenci M 601 /na výrobu grilu/,šlo o nejsháněnější materiál z jisté motorářské továrny...

test1 - unsigned guest (...71.234...)
2011-07-05 16:56

nebylo by mu líp v muzeu??

Dan (...143.169...)
2011-07-05 14:29

arthouse: :-o :-)))

B - unsigned guest (...175.246...)
2011-07-05 12:12

No ne? Tak on tenhle Jak 40 ještě existuje. To bylo první letadlo, kterým jsem v životě letěl, samozřejmě ještě když létal jako OK-EEA u ČSA. Budu si ho tam muset jet vyfotit.

arthouse - unsigned guest (...208.114...)
2011-07-05 11:02

ještě k ruským obalům, i když z jiného soudku, jen souhlas s Tondou B.
Do tiskáren chodil ruský křídový papír příšerné kvality a šíleně zapáchající, ale zato nedobytně uzavřený v dřevěných bednách, které vypáčit a rozdělat opáskování bylo černou můrou pro každého, za to ze dřeva si stavěli lidé kůlny :-))bylo docela kvalitní, na obal na papír.

Tonda B. - unsigned guest (...100.37...)
2011-07-05 06:20

V těch "vajíčkách" bývaly i M-701 do Delfínů... Proti klasické dřevěné bedně se čtyřmi šrouby bylo otevření laminátového vajíčka zdlouhavé - poloviny byly sešroubovány snad 60-ti šrouby...

8 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details