Typ letadla: | B707-307C |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Luftwaffe (GAF) |
Registrace: | 10+02 |
Autor: | Petr Minařík |
Datum pořízení: | 1990 |
Počet hodnocení: | 2× |
Počet zobrazení: | 4002× |
Je to dost off topic, ale netuší někdo, proč se vlastně měnil nápis "OK Jet" na "OK ČSA"? Mně totiž ta první varianta přijde poněkud nápaditější...
Foto může skutečně být z r. 1991. Jaky létali u ČSA do roku 1992 a od podzimu 1988 se měnil nápis OK JET za OK ČSA.
Až při pohledu na tuto fotku mi došlo jak se tento trup vyvýjel. Na 727, 737_200 se zkrátil, pak se prodlužoval na verzích 400 a v NG po 800 dospěl u 900 ER zase k naprosto stejnému počtu a rozložení dveří. S délkou to taky tak 44 na 41 m. Doslova mi spadla čelist - nejsou vlastně fotky 900 ER jen fotomontáž ?
Mno, chlapi, s tím datem je to takto : Petr Minařík měl negativ v obálce ,kde měl uvedeno 1990-1991. Faktem ale je , že kolega z Německa mi potvrdil , jak k nám v tu dobu cestoval min. 1 x Helmut Kohl s touto mašinou na podpis jakési dohody s tehdejší vládou.
Podívejte se i na airliners.net , kde jsou fotky stejné mašiny v té době. Co se týče Jaků 40 - stačí mrknout na galerii tohoto typu na planes.lite a tam je také uvedeno , jak některé byly zrušeny či prodány právě začátkem 90 let. Já bych se asi nehádal o datum , doba zhruba sedí a buďme rádi , že fotka vůbec nějaká je ...
HR : vůbec né
No pokud se nepletu, tak 707 létaly u Luftwaffe někdy do konce 90.tých let, tohle je podle Jaků do r.92, takže proč ne?
90 léta ?
koukam,kolik to má ůnikovejch východův
Pekne, i ta registrace s + :))))
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Moc me mrzi ze nemam fotky ze svych cest za lodema. Neco jsem jako namornik naletal. Jsem rad ze jsem se svezl i s takovymi skvosty: jako je je JAK 40 v barvach slovenske vladni letky cestou z Prahy do Amsterdamu. Tenkrat jsem letel na Sumavu so jihokorejskeho Okpa. S letem Air Ostrava do Amsterdamu a pote s KLM na palube B 747 v kombinovane verzi do Soulu a odtud mistni linkou do Pusanu a dale alutobusem. Co to bylo v barvach Korean Air na vnitrostani lince uz nevim. Nicmene dekuji tem, kteri zachranuji a digitalizuji pozustalost pana Popelare.